Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Górze Kalwarii
Zespół Szkół Ogólnokształcących zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Górze Kalwarii.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny oraz narzędzia Tingtun Page Checker (dostępność 100,00%).
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Jolanta Fudala.
- E-mail: sekretariat@zsogorakalwaria.pl
- Telefon: 22-7271229
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Górze Kalwarii
- Adres: UL. KS. Z. SAJNY 16
05-530 Góra Kalwaria - E-mail: sekretariat@zsogorakalwaria.pl
- Telefon: 22-7271229
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Szkoła posiada jedno wejście główne (1) przy sekretariacie ul. Ks. Z. Sajny i dwa wejścia dodatkowe: (2) przy szatni od strony budynku Ochotniczej Straży Pożarnej, (3) od strony boiska szkolnego. Przy wejściu (1) dostępny jest dzwonek, z którego można skorzystać w godzinach pracy szkoły. Przy wszystkich wejściach (1, 2 i 3) znajdują się podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Wejścia (1) i (2) zabezpieczone są domofonem.
- W budynku są korytarze na każdej kondygnacji. W części sportowej budynku znajduje się toaleta dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Budynek szkoły ma dwie kondygnacje (parter i piętro). Schody nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
- Budynek nie posiada windy.
- Przy wejściach (1) sekretariat i (3) sala gimnastyczna od strony boiska szkolnego znajdują się podjazdy dla osób niepełnosprawnych.
- Budynek nie posiada platform
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a, oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących oraz głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osób niewidomych i słabowidzących.
- Budynek nie posiada pętli indukcyjnych
- Na parkingu zewnętrznym szkoły wyznaczone są dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych.
- Do budynku szkoły nie może wejść osoba z psem asystującym
- W szkole nie można skorzystać z tłumacza języka migowego.